VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Adéla Trembecká Vyvialová, IČ: 04518942, sídlo Na Ovčinách 440/2, 170 00 Praha 7 Holešovice
1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů (služby uvedené na www.vyvia.cz, www.kosmetickeritualy.cz) v provozovně Kadeřnictví Diane, Veletržní 14, Praha 7 Holešovice a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.
Provozovatel poskytuje služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS, přes rezervační systém Reservanto, elektronicky přes aplikaci Simpleshop) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
2. OBJEDNÁVKA SLUŽEB
Objednání – klient vyjadřuje svůj zájem o službu vytvořením online rezervace v rezervačním systému Reservanto, emailem, telefonickou nebo SMS dohodou. Tímto okamžikem nastává závazné objednání služby. Klient vyjadřuje svůj zájem o službu a souhlas s těmito obchodními podmínkami. Cena služby je určována provozovatelem.
TERMÍN NÁVŠTĚVY:
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (telefonicky, SMS, emailem, rezervační systému Reservanto). Objednaný termín se tímto stává závaznou objednávkou a provozovatel na dohodnutý termín návštěvy klienta rezervuje svůj příslušný čas.
PŘEOBJEDNÁNÍ ČI ZRUŠENÍ NÁVŠTĚVY:
Pokud se zákazník nemůže v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, je povinen o této skutečnosti provozovatele neprodleně telefonicky nebo prostřednictvím SMS informovat, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření.
Na pozdější přeobjednání či zrušení návštěvy nebude brán zřetel a bude požadována úhrada poplatku, na pokrytí nákladů za nevyužitý čas plánovaný na ošetření. Tento poplatek činí 50% z celkové částky za objednané ošetření a zákazník jej uhradí do 3 dnů od data ošetření na účet 2701387745/2010.
POZDNÍ PŘÍCHOD
Dostaví-li se zákazník se zpožděním, bude ošetření zkráceno tak, aby mohl být obsloužen v dohodnutém čase zákazník následující.
DÁRKOVÝ POUKAZ
- dárkový poukaz lze čerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu
- dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu, poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky
- platnost dárkového poukazu lze prodloužit před koncem platnosti osobní dohodou s provozovatelem, v případě prošlého poukazu nevzniká právo na vrácení zaplacené částky.
- platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před započetím termínu služby pro ověření platnosti, pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce termínu, nemusí být akceptován pro platbu.
- zákazník je povinen dohodnout termín na čerpání služby poukazu nejpozději měsíc před koncem jeho platnosti tak, aby služba mohla být z kapacitních důvodů realizována před koncem platnosti poukazu
- pokud se zákazník bez omluvy nedostaví, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný
- pokud se zákazník nemůže v dohodnutém termínu na čerpání poukazu dostavit, je povinen o této skutečnosti provozovatele neprodleně telefonicky nebo prostřednictvím SMS informovat, nejpozději však 24 hodin před zahájením ošetření
- dárkový poukaz platí na služby uvedené na poukazu. Služby z poukazu lze vyměnit za jiné služby, pokud to umožňuji podmínky salonu a po vzájemné dohodě.
- dárkový poukaz nelze čerpat na produkty, pokud to na poukazu není výslovně uvedeno.
Mějte prosím na paměti, že jsme vytížení a nejsme schopni garantovat termín v dohledné době, obvyklá čekací doba je měsíc až dva. Berte to prosím v potaz zejména vzhledem k platnosti dárkových poukazů a termín služby si rezervujte co nejdříve po obdržení dárkového poukazu. Není naší povinností Vám poskytnout termín ihned, ale pouze v časovém horizontu, který je v našich možnostech dle aktuální situace zaplnění rezervovaných termínů.
ODMÍTNUTÍ SLUŽBY
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
- zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
- zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek
- zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
- zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo odmítnutí rezervace, služby i z jiných než výše neuvedených důvodů, které zhodnotí jako pro něj znemožňující výkon služby.
OSOBNÍ VĚCI A CENNOSTI
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.
CENÍKY
Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do neděle. Nejsem plátce DPH.
PRODEJ PRODUKTŮ
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené, a to v zákonné době a zákonným způsobem.
3. REKLAMACE SLUŽEB
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
4. Shromažďování osobních údajů
Všechny osobní údaje, které nám poskytujete shromažďujeme pouze z hlediska oprávněného zájmu po nezbytně dlouhou dobu. Pokud si nepřejete abychom dále Vaše osobní údaje uchovávali, lze tuto žádost podat pouze osobně v salonu, a to v písemné podobě.
5. PLATNOST A ÚČINNOST
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 11. 2024.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO PRODEJ DÁRKOVÝCH POUKAZŮ A REKLAMAČNÍ ŘÁD